Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Gyors eredmény

2009.07.01. 17:14 myteenz

Ma meg voltam beszélve J2-vel, de lemondta, úgyhogy felmentem a chatre, mégozzá egy olyan nickkel, ami kifejezte, hogy szívesen találkoznék tinilánnyal ma. A dolog igen sikeresnek bizonyult, hamarosan rám klikkelt egy csajszi, és saját és barátnője nevében felajánlott egy szopást.
Találkoztunk is 4-kor a két csajjal, O-val (18) és V-vel (16). Nem voltak valami fotómodellek, főleg V., aki duci volt eléggé, nagy dudákkal. De O. egész kecses, vékony kiscsajnak bizonyult, pici cicikkel.
Gyorsan hazahoztam őket, nem témáztak sokat, levetkőztek derékig, kicsit meggyúrogattam a mellüket, aztán O. lehúzta a gatyám, elővette a farkam, és elkezdtek szopni. Felváltva csinálták, elég jól, amíg az egyik szopott, a másik kézzel a golyóimmal foglalkozott. Egy idő után kértem hogy csinálják egyszerre, akkor kétfelől nyalogatták a farkam, aztán később V. bekapta a végét és szopta, O. pedig nyalogatta oldalt a szárát. Utána folytatták felváltva.
Amikor éreztem, hogy közeleg a csúcs, kivettem a farkam O. szájából, szóltam a csajoknak, hogy térdeljenek egymás mellé és nyissák ki a szájukat, aztán pár rántás, és először O., aztán az adag másik felét V. szájába küldtem. Sajna nem nyelték le, hanem kimentek kiköpni, hiába, semmi sem tökéletes... :s
A menet után felöltöztek, elköszöntek és elmentek.
Nem volt rossz... De holnap jobb lesz, meg vagyok beszélve D.-vel. Pörgés van! :)

Szólj hozzá!

Címkék: prosti tini orál tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr841220394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása