Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Újabb találkám a tavi csajjal

2009.09.15. 18:17 myteenz

Tegnapelőtt találkoztam újra azzal a csajjal, akit a múltkori postban említettem, mint 15 éves kiscsajt, J-t (J4) akit vakáció alatt a tóparton kerestem fel (és dugtam meg). Most arra vitt az utam (V.-be), ahol a csajszi állandóan lakik, úgyhogy megbeszéltem vele egy találkát ott.
A városban, a csaj sulija előtt szedtem fel őt, és - mint a múltkor - ő kezdett el navigálni, és kivezetett a városból egy erdős részre. Bementünk az erdőbe egy földúton, megálltunk, és hátraültünk a hátsó ülésre szexelni (sajna esett az eső és hűvös volt, így nem lehetett a szokványos takarón kefélni).
A csaj azzal kezdett, hogy - miután levetkőztünk - rögtön bukott volna rá a farkamra. Leállítottam, és még levágtam vele egy smárpartit, tapizással egybekötve. Utána aztán hagytam szopni. :) Egy idő után amikor már jól bekeményített, leállítottam, és átvettem a kezdeményezést: megnyalogatam a pici mellbimbóit, a hasát, aztán lementem a kis puncusához, ami ezúttal szépen le volt borotválva. Nyaltam egy kicsit, de a punciillata nem annyira jött be, úgyhogy hamar áttértem a dugásra, elég nedveske volt már. Ezúttal engedte ő is, hogy gumi nélkül keféljem az elején, úgyhogy így indítottam. Mivel a csaj egy hónapja nem dugott, az ő punciját is úgy kellett fokozatosan bemelegíteni, tágítgatni, nagyon szűk volt. Egy idő után fel is tettem a biztonság kedvéért egy gumit, úgy keféltem tovább. Fokozatosan ki is tágult neki, így egyre gyorsabban tudtam kefélni.
Már dugás közben kérdeztem meg, hogy hova lehet élvezni, múltkor a cicijére ment. Mondta hogy testre. Én kérdeztem, hogy volt-e már sperma az arcán, mire ő azt nyögte vissza, hogy igen. Erre még jobban beindultam, mert imádok arcra élvezni, valami hihhetetlen szexi nekem a spermában úszó tiniarc. Elkezdtem fűzni, és sikerült is rábírnom, hogy az arcára engedje. Így aztán intenzívebb fokozatra kapcsoltam a puncija kefélését, majd kivettem a farkam, leszedtem a gumit, és jó alaposan beterítettem spermával, nem is csak az arcát, de a nyakát és a jobb cicijét is (meg az ülést is kissé :s). Sajna megint kevés kendő volt nálunk, úgyhogy mindenféle papírt fel kellett használni J4 tisztára törléséhez. :)
Második menetre most nem volt alkalom, visszaöltöztünk, megkapta amit kért, hazavittem, és jöttem haza. Lehet hogy vele is lesz még valami, ha arra járok.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál arcraélvezés tiniszex j4

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr161395001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása