Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Gyors menet

2008.09.23. 15:12 myteenz

Még nincs egy órája, hogy újra megdugtam A.-t. Eléggé hasonlóan mint a múltkor, ebédszünetben.
Fél 2-re a sulija elé mentem érte, beszállt, és igyekezett hátradőlve eltűnni a képből amíg elhagytuk a sulit - nem akarta hogy mindenki lássa, amint egy pasi viszi el kocsival, és ez a pasi nem a pasija (egy ideje van neki új). Hazafelé menet elmesélte, hogy nem jött össze neki a hármas amit szervezgetett, és most már nem is fogja kipróbálni, mert rájött hogy mivel ugye nem szeret szopni és az anál se jön be neki, akkor logikus hogy semmi értelme 2 pasival csinálni. Viszont a múlt hétvége folyamán nem kevesebb mint 8 pasi dugta meg, egy hétvégés buli keretében (ezek legalább gumival). És róla mindezt még el is tudom hinni, bár azért vannak kételyeim, de nem döntőek. Ez a csaj ribancságban túltesz még J. legvadabb időszakán is...
Otthon aztán elég rövid kis numerát vágtunk le végül: felült a kanapéra, melléültem, aztán pillanatokon belül már smároltunk is és fogdostuk egymást ezerrel. Előcsomagoltam a dudáit és masszíroztam a punciját rendesen, mire letolta a nadrágját a bugyija már csuromvizes volt, a puncijáról nem is beszélve. Ő közbe simogatott és masszírozta, aztán verte a farkam. Miután eltávolítottuk a maradék ruhaneműt betettem neki a farkam, és elkezdtem fölé fekve dugni. Egy idő után elétérdeltem, szinte összecsomagoltam a csajt (lábakat fel) és úgy dugtam tovább, aztán újra ráfekve farkaltam - ekkor elélvezett, elég hangosan. Utána még egy kicsit dugtam elétérdelve, aztán újra ráfeküdtem és úgy keféltem. (Miközben dugtam a fülembe lihegte hogy imádja a farkam és imád dugni velem, ez eléggé felpörgetett.) A végén, amikor már közeledett a spricc, kihúztam a farkam és rálőttem a hasára, kicsit a puniszőre is olyan lett.
A dugás után adtam neki papírkendőt megtörölközni, aztán megmostam a farkam - mire végeztem ő már fel is öltözött, és várta hogy induljunk. Hazavittem a szokott találkahelyünkig, puszi és viszlát, majd találkozunk.
Kényelmes ez így, amikor a csaj is csak dugni akar és többet nem. Főleg ha egy 17 éves tinicsajról van szó, aki nem egy fotómodell ugyan, de azért be tud indítani. :P

3 komment

Címkék: szex a. tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr77677670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S. 2008.09.23. 16:51:20

végigolvastam a blogodat és egészen elképedtem.

ezek a lányok nem a fergeteges ágycsaták után epedeznek - pedig a leírtak alapján figyelmes szerető vagy - de nekem csak a szeretet, a kedvesség, a valakihez tartozás utáni sóvárgás jött le, és az, hogy baromira kiégett és elhasznált felnőttekké lesznek.

mindezek fényében, örülök, hogy tinikoromban elkerültem a snájdig fiatalemberek csalitosait. :)

Csalitos 2008.09.23. 23:53:49

Nyilván nem a vakszerencsén múlt, hogy elkerülted, hanem mert nem volt ilyen érzelmi hiányod.

Meg közben ne demonizáljuk szegény bloggert, hisz nem ő rontja meg (el) a lányokat...

kivancsi 2008.09.24. 20:13:29

hali

kép video csere érdekel a lányokról
süti beállítások módosítása